Näissä toimitusehdoissa kuvataan maksu- ja toimitustavat. Ehdot koskevat alunen.fi-osoitteessa olevaa digitaalista palvelualustaa: shop-in-shop-kauppapaikkaa. Ehdot ovat voimassa 27.4.2020 alkaen.
Palvelun tuottaa Alunen Oy (jäljempänä “pääkauppias”), y-tunnus: 3020550-9 ja postiosoite: Häikiönmäentie 274, 87950 Kuluntalahti. Alunen tuottaa ns. muita palveluita liike-elämälle tarjoamalla shop-in-shop-kauppapaikan liikunnan, elämysten ja hyvinvoinnin palveluntuottajille. Kauppapaikassa eri yritykset ja yleishyödylliset yhteisöt voivat myydä palveluita, fyysisiä tuotteita ja digitaalisia tuotteita. Kauppapaikassa tuotteitaan myyviä yrityksiä ja yhteisöjä kutsutaan palveluntuottajiksi (jäljempänä “alakauppias”). “Alakauppiailla” on oltava suomalainen y-tunnus.
Alunen.fi-kauppapaikassa myytävien tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. “Alakauppiailla” on oikeus omien tuotteidensa hintojen ja mahdollisten toimituskulujen muutoksiin. Tuotteet ostetaan siirtämällä ne ostoskoriin ja suorittamalla maksu verkkomaksupalvelussa. Verkkokoulutusten ja verkkokurssien käyttö yleensä edellyttää asiakastilin rekisteröimistä. Ostettuaan kauppapaikasta asiakkaan edellytetään tutustuneen ja hyväksyneen “alakauppiaan” kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. “Alakauppiaiden” toimitusehdot ovat näkyvissä kunkin palveluntuottajan omalla kauppasivullaan alunen.fi-osoitteessa. Kun asiakas on hyväksynyt shop-in-shop-kauppapaikassa olevan tarjouksen, sitova sopimus on syntynyt. Tarjous on hyväksytty silloin, kun asiakas on siirtänyt tuotteen ostoskoriin ja maksanut sen maksupalvelussa. Kauppapaikassa voi myydä palveluita, fyysisiä tuotteita ja digitaalisia tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille.
Tilausvahvistus
Maksutapahtuman jälkeen lähetetään tilausvahvistus asiakkaan kassalla antamaan sähköpostiosoitteeseen. Tilauksen tiedot käyvät ilmi vahvistuksesta.
“Alakauppiaskohtaiset” toimitus- ja maksuehdot käyvät ilmi kunkin “alakauppiaan” kauppasivulta, jossa ne ovat asiakkaan nähtävillä “Toimitusehdot”-välilehdellä. “Alakauppiaat” vastaavat kokonaisuudessaan itse tarjoamiensa palveluiden, fyysisten tai digitaalisten tuotteiden toteutuksesta ja siitä, että toimitusehdot (toimitustavat, -aika ja -kulut) ovat asianmukaisesti kerrottu. “Pääkauppias” ja “alakauppias” eivät vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. “Alakauppiaat” tiedottavat kauppasivuillaan mahdollisista poikkeavista toimitusajoista.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii 5.10.2021 lähtien Paytrail Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä, www.paytrail.com. Myydäkseen Alunen.fi-kauppapaikassa on kukin “alakauppias” tehnyt kauppiassopimuksen maksupalveluntarjoajan kanssa.
Asiakas voi ottaa yhteyden “alakauppiaaseen” kauppasivulta löytyvällä “Yhteydenotto”-lomakkeella, puhelimitse tai sähköpostitse. “Alakauppiaan” on itse asetettava yhteystietonsa (puh. ja email) kauppasivulleen. “Alakauppiaat” itse vastaavat, että yhteystiedot ovat näkyvillä asianmukaisella tavalla.
Ostamiseen liittyen asiakas voi olla yhteydessä kauppapaikan ylläpitäjän Alunen Oy:n asiakaspalveluun puhelimitse 045 7833 3378, sähköpostitse asiakaspalvelu(at)alunen.fi ja alunen.fi-sivustolla olevan chat-palvelun kautta.
“Alakauppiaat” vastaavat itse peruuttamisoikeudesta, siihen liittyvistä käytänteistä ja tiedottamisesta asiakkaille alunen.fi-osoitteessa olevalla kauppasivullaan Toimitusehdot-välilehdellä.
“Alakauppiaat” vastaavat peruuttamisoikeudesta, käytänteistä ja tiedottamisesta asiakkailleen kauppasivullaan alunen.fi-osoitteessa. Palautus suoritetaan sillä maksutavalla, jota on käytetty alkuperäisessä liiketoimessa.