Alunen

Suomi (Näytä kartalla)
Valitun kaltaisia tuotteita ei löytynyt.
Toimitusehdot

Tietosuojaseloste 

———————————————————————————-

Alla olevissa toimitusehdoissa kuvataan Alunen Oy:n tuottamien verkkokurssien, verkkovalmennusten, konsultointi- ja liikuntapalveluiden sekä muiden tuotteiden maksu- ja toimitustavat. Toimitusehdot ovat voimassa 3.8.2020 alkaen.   

Palveluntarjoaja 

Palvelun tuottaa Alunen Oy, y-tunnus: 3020550-9, postiosoite: Häikiönmäentie 274, 87950 Kuluntalahti. Alunen Oy myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.  

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja suorittamalla maksu verkkomaksupalvelussa. Ostettuaan kauppapaikasta asiakkaan edellytetään tutustuneen ja hyväksyneen kulloinkin voimassa olevat toimitusehdot. Kun asiakas on hyväksynyt kauppapaikassa olevan tarjouksen, sitova sopimus on syntynyt. Tarjous on hyväksytty silloin, kun asiakas on siirtänyt tuotteen ostoskoriin ja maksanut sen maksupalvelussa. Tilauksen yhteydessä asiakas voi luoda itselleen tilin Alunen Oy:n sivustolle. Tilin avulla asiakas pääsee tarkastelemaan tilauksia, ottamaan halutessaan Alunen.fi-kauppapaikan kauppiaiden kauppasivuja seurantaan, tekemään tuotearviointeja ja vaihtamaan salasanan. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä tietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Henkilötietojen käsittely on kuvattu tietosuojaselosteessa (linkki).  

Tilausvahvistus

Maksutapahtuman jälkeen lähetetään tilausvahvistus asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Tilauksen tiedot, ostetut tuotteet ja tiedot tuotteiden toimituksesta (esim. verkkokurssille pääsy), käyvät ilmi vahvistuksesta. Asiakkaan tulee tarkastaa tilausvahvistuksen sisältö ja ottaa heti yhteyttä palveluntuottajaan sähköpostilla anne.karhu(at)alunen.fi, mikäli vahvistuksessa ilmenee huomautettavaa tai kysyttävää. Tilausvahvistus-sähköposti on suositeltavaa säilyttää.  

Toimitustavat, -aika ja -kulut 

Alunen Oy myy kauppasivullaan digitaalisia tuotteita, konsultointi- ja liikuntapalveluita sekä muita fyysisiä tuotteita. Palveluiden toimittamiseen eri kerry erillisiä toimituskuluja. Mikäli kyseessä on verkkokurssi tai -valmennus, joka alkaa vasta myöhemmin, toimitetaan linkki kurssille tilausvahvistuksessa, mutta kurssi avautuu vasta tuotekuvauksessa osoitettuna ajankohtana. Linkit digitaalisiin tuotteisiin löytyvät myös Alusen oma tili-sivulta (mikäli asiakas on luonut tilin tilauksen yhteydessä). Oma tili-sivun osoite on näkyvissä tilausvahvistuksessa.

Tuotteisiin liittyvät toimituskulut (postitus- ja pakkauskulut) ovat 6,90  (ellei tuotekuvauksessa muuta mainita). Alunen Oy toimittaa paketit lähimpään noutopaikkaan joko Postitse tai Matkahuollolla. Paketit toimitetaan kuljetettavaksi 1-2 päivän sisällä kaupan tekemisestä.

Alunen Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tiedotamme mahdollisista viivästyksistä asiakkaita suoraan sähköpostitse.

Noutamatta jäänyt paketti

Mikäli asiakas jättää paketin noutamatta, palautuu se takaisin lähettäjälle. Noutamatta jääneistä ja palautuneista paketeista veloitamme 15 €. 

Maksuehdot 

Maksunvälityspalveluna toimii Paytrail Oyj, jonka maksuehdot löytyvät tästä: linkki.

Asiakaspalvelu

Asiakas voi ottaa yhteyttä palveluntuottajaan seuraavasti: 

  • sähköpostitse anne.karhu(at)alunen.fi
  • puhelimitse 045 7833 3378 
  • kauppasivun “Pyydä tukea/neuvoa”-palvelusta 

Peruuttamisoikeus

Sopimus on oikeus peruuttaa 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua sopimuksen tekemisestä. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi asiakkaan on ilmoitettava palveluntuottajalle (Alunen Oy) päätöksestä peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla esimerkiksi sähköpostilla. Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että asiakas lähettää ilmoituksen peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. 

Mikäli digitaalinen tuote on vioittunut tai se ei muuten vastaa tilausta, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi ja viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti sähköpostitse tai soittamalla puhelimitse. Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin peruutus. 

Peruuttamisen vaikutukset

Jos asiakas peruuttaa sopimuksen, palautetaan kaikki saadut suoritukset viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saapumisesta. Palautus suoritetaan sillä maksutavalla, jota on käytetty alkuperäisessä liiketoimessa, ja joka tapauksessa siten, että suoritusten palauttamisesta ei aiheudu kustannuksia.

Jos sopimus koskee muuta kuin digitaalista sisältöä koskevan palvelun suorittamista, ja asiakas on pyytänyt palvelun suorittamista ennen peruuttamisajan päättymistä, asiakkaan on maksettava palveluntuottajalle (Alunen Oy) peruuttamisilmoituksen tekemiseen mennessä sopimuksen täyttämiseksi tehdystä suorituksesta kohtuullinen korvaus.

————————————————

Messutapahtuman toimitusehdot

© All rights reserved. Alunen Oy.

Alunen Oy
Logo
Shopping cart