Verkkokurssien, -valmennusten, konsultointi- ja liikuntapalveluiden Toimitusehdot
Verkkokurssien, -valmennusten sekä konsultointi- ja liikuntapalveluiden toimitusehdot
Näissä toimitusehdoissa kuvataan Alunen Oy:n tuottamien verkkokurssien, verkkovalmennusten, konsultointi- ja liikuntapalveluiden maksu- ja toimitustavat. Toimitusehdot ovat voimassa 3.8.2020 alkaen.
Palveluntarjoaja
Palvelun tuottaa Alunen Oy, y-tunnus: 3020550-9 ja postiosoite: Häikiönmäentie 274, 87950 Kuluntalahti. Alunen Oy myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja suorittamalla maksu verkkomaksupalvelussa. Ostettuaan kauppapaikasta asiakkaan edellytetään tutustuneen ja hyväksyneen kulloinkin voimassa olevat toimitusehdot. Kun asiakas on hyväksynyt shop-in-shop-kauppapaikassa olevan tarjouksen, sitova sopimus on syntynyt. Tarjous on hyväksytty silloin, kun asiakas on siirtänyt tuotteen ostoskoriin ja maksanut sen maksupalvelussa. Tilauksen yhteydessä asiakas luo itselleen tilin Alunen Oy:n sivustolle. Tilin avulla asiakas pääsee tarkastelemaan tilauksia, ottamaan halutessaan Alunen.fi-kauppapaikan kauppiaiden kauppasivuja seurantaan, tekemään tuotearviointeja ja vaihtamaan salasanan. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä tietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Henkilötietojen käsittely on kuvattu tietosuojaselosteessa (linkki).
Tilausvahvistus
Maksutapahtuman jälkeen lähetetään tilausvahvistus asiakkaan tilin luomisen yhteydessä antamaansa sähköpostiosoitteeseen. Tilauksen tiedot, ostetut tuotteet ja linkki verkkokurssille tai verkkovalmennukselle, käyvät ilmi vahvistuksesta. Asiakkaan tulee tarkastaa tilausvahvistuksen sisältö ja ottaa heti yhteyttä palveluntuottajaan sähköpostilla anne.karhu(at)alunen.com, mikäli vahvistuksessa ilmenee huomautettavaa tai kysyttävää. Tilausvahvistus-sähköposti on suositeltavaa säilyttää.
Toimitustavat, -aika ja -kulut
Alunen Oy myy kauppasivullaan digitaalisia tuotteita sekä konsultointi- ja liikuntapalveluita. Tuotteisiin tai palveluihin ei kerry erillisä toimituskuluja (posti- tai pakkauskuluja). Linkit digitaalisiin tuotteisiin toimitetaan tilausvahvistuksessa. Alunen Oy tiedottaa toimitusajoista tuotekuvauksessaan. Mikäli kyseessä on verkkokurssi tai -valmennus, joka alkaa vasta myöhemmin, toimitetaan linkki kurssille tilausvahvistuksessa, mutta kurssi avautuu vasta tuotekuvauksessa osoitettuna ajankohtana. Linkit digitaalisiin tuotteisiin löytyvät myös oma tili-sivulta. Oma tili-sivun osoite on näkyvissä tilausvahvistuksessa. Alunen Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tiedotamme mahdollisista viivästyksistä asiakkaita suoraan sähköpostitse.
Maksuehdot
Maksunvälityspalveluna toimii Checkout, jonka maksuehdot löytyvät tästä: linkki.
Asiakaspalvelu
Asiakas voi ottaa yhteyttä palveluntuottajaan seuraavasti:
- sähköpostitse anne.karhu(at)alunen.com
- puhelimitse 045 7833 3378
- kauppasivun “Pyydä tukea/neuvoa”-palvelu
- tuotesivun “Tuotetiedustelu”-palvelu
Peruuttamisoikeus
Sopimus on oikeus peruuttaa 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua sopimuksen tekemisestä. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi asiakkaan on ilmoitettava palveluntuottajalle (Alunen Oy) päätöksestä peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla esimerkiksi sähköpostilla. Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että asiakas lähettää ilmoituksen peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Mikäli digitaalinen tuote on vioittunut tai se ei muuten vastaa tilausta, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi ja viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti sähköpostitse tai soittamalla puhelimitse (tiedot edellisessä kappaleessa). Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin peruutus.
Peruuttamisen vaikutukset
Jos asiakas peruuttaa sopimuksen, palautetaan kaikki saadut suoritukset viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saapumisesta. Palautus suoritetaan sillä maksutavalla, jota on käytetty alkuperäisessä liiketoimessa, ja joka tapauksessa siten, että suoritusten palauttamisesta ei aiheudu kustannuksia.
Jos sopimus koskee muuta kuin digitaalista sisältöä koskevan palvelun suorittamista, ja asiakas on pyytänyt palvelun suorittamista ennen peruuttamisajan päättymistä, asiakkaan on maksettava palveluntuottajalle (Alunen Oy) peruuttamisilmoituksen tekemiseen mennessä sopimuksen täyttämiseksi tehdystä suorituksesta kohtuullinen korvaus.