Liikunnan ja hyvinvoinnin messut netissä
Liikunnan ja hyvinvoinnin messut netissä
Livelähetyksen ajankohta: pe 28.5. – la 29.5.2021
Paikka: alunen.fi, livekanava ja some
Kauppa auki 24h
Ihmiset ovat aiempaa tottuneempia ostamaan netistä. Myyntipaikassasi voit hyödyntää tapahtumajärjestäjän verkkokauppaa. Näin asiakkaasi voivat ostaa palveluitasi suoraan netistä. Käytössämme ovat monipuoliset maksutavat. Mikä parasta, asiakas voi ostaa suomalaisten suosituimmalla verkkomaksutavalla (pankkimaksutavat). Voit halutessasi ohjata asiakkaat tekemään oston mahdolliseen olemassa olevaan kauppaasi.
MUUT Maksuvälineet
Voit opastaa asiakkaasi maksamaan myös muilla maksuvälineillä, jotka sinulla mahdollisesti jo ovat käytössä (esim. ePassi ja Smartum).
KOHTAAMISET ASIAKKAIDEN KANSSA
Voit antaa asiakkaille mahdollisuuden keskustella kanssasi reaaliaikaisesti chatissa (jo ennen messuja). Voit myös halutessasi tarjota aikoja, jolloin olet tavattavissa etäyhteydellä.
Uusia kontakteja
Aivan uudet asiakkaat voivat löytää sinut! Tapahtuma on tarkoitettu liikunnasta ja hyvinvoinnista kiinnostuneille. Asiakkaat löytävät sinut ja palvelusi myyntipaikasta, karttahausta ja tuotelistauksesta. Pandemian myötä osa ihmisistä haluaa erityisesti tukea suomalaista työtä ja esim. lähialueensa toimijoita.
Tietoisuuden leviäminen
Asiakkaat voivat tehdä postauksia ja jakaa kokemuksiaan somessa, mikä auttaa tunnettuuden lisääntymisessä. Myyntipaikan kauppa- ja tuotesivut ovat hakukoneoptimoidut.
Hyödynnä aika ennen ja jälkeen messujen
Heti myyntipaikan rekisteröimisen ja luomisen jälkeen voit mm. alkaa jakaa viestiä omissa kanavissasi. Myyntipaikan saa auki noin 1-2 päivässä rekisteröitymisen jälkeen. Myyntipaikka on auki 20.6.2021 saakka, joten mm. datan analysoinnille jää aikaa.
terveysturvallisuus
Ympäristövastuullisuus
kokeilut
Voit kokeilla esim. uusien ideoiden toimivuutta tai lanseerata uuden tuotteen. Voit tarvittaessa lisätä nopeastikin uusia tuotteita myyntiin.
Tapahtuman teemana liikunta- ja hyvinvointi
Tapahtumassa voit myydä face-to-face-palveluita, etäpalveluita, verkkokursseja, -valmennuksia ja digituotteita. Kohderyhmänä ovat liikunnasta ja hyvinvoinnista kiinnostuneet ihmiset.
Näytteilleasettajille
Näytteilleasettajia (palveluntuottajia) voivat olla yrittäjät ja yhdistykset, joilla on suomalainen y-tunnus.
myyntipaikka
Myyntipaikka tapahtumasivulla sisältää mm.
- Tervehdysviesti
- Palvelutuotteesi ostettaviksi
- Toimitusehdot myyntiä varten
- Yrityksen tarina
- Mahdollisuus chat-keskusteluun
- Asiakkaiden informointi esim. mahdollisista etätapaamisista
- Yhteystiedot
- Painikkeet somekanaviisi
myynti
- Olet löydettävissä kartalta, tuotelistauksesta sekä näytteilleasettajien listauksesta
- Olet löydettävissä hausta
- Voit käyttää tapahtumajärjestäjän organisoimaa verkkomaksupalvelua (Checkout Finland Oy) ja ohjata asiakkaan käyttämään muita käytössäsi olevia maksuvälineitä (esim. ePassi) tai omaa olemassa olevaa maksupalvelua
Katalogi
- Palveluntuottajien esittely
- Jää näkyville nettisivulle tapahtuman jälkeen
Valmennus ja tuki
- Tuemme sinua koko tapahtumatuotannon ajan
- Sisällöt: toiminta ennen tapahtumaa, tapahtuman aikana ja jälkeen
- Ohjatut työpajat etänä "hop on - hop off" -tyyliin - tehdään yhdessä!
- Tuki ja ohjaus Facebook-ryhmässä ja järjestäjän chatissä
Oman palvelun demon (esim. ohjausdemo) näyttö livelähetyksessä (sis. Live-näytteilleasettajapakettiin)
- Demo aikataulutetaan messuohjelmaan
- Lähetetään messujen aikaisessa livelähetyksessä (tallenteena) (järjestäjä toteuttaa livelähetyksen ja demojen esittämisen)
Tapahtumapäällikön terveiset
Koronarajoitusten purkusuunnitelmat luovat uskoa siirtymässä ns. uuteen normaaliin. Alunen on suomalainen palvelualustayritys, joka on erikoistunut liikunnan ja hyvinvoinnin palveluntuottajien liiketoiminnan tukemiseen. Tapahtumat liiketoiminnan muotona voivat tuoda lisää näkyvyyttä, tunnettuutta ja edistää myyntiä. Nettitapahtuma on tarkoitettu liikunnasta ja hyvinvoinnista kiinnostuneille, mikä auttaa tavoittamaan potentiaalisia asiakkaita.
Netissä toteutuvat tapahtumat ovat uusi juttu monelle, minkä vuoksi panostamme ohjattuun valmennukseen ja tukeen. Palveluntuottajat ja ohjelma ovat merkittävässä osassa tapahtumakokemuksen muodostumista. Lämpimästi tervetuloa mukaan tekemään huippua asiakaskokemusta!
Anne Karhu
Miten kokonaisuus etenee?
- Työpajoihin osallistuminen tarpeen mukaan
- Suositeltavaa lähteä nopeasti mukaan
- Myyntipaikan avaus ja kauppasivun sisällön laadinta
- Tuotekuvausten laadinta
- Maksupalvelun käyttöönotto (maksuton sopimus Checkout Finland Oy:n kanssa, ei jatkovaatimuksia) tai olemassa olevan maksupalvelun linkittäminen tuotteisiin
- Myynti netissä auki
- Chat-palvelun käyttöönotto
- Näkyminen: viestintää ja markkinointia: esim. kauppa- ja tuotesivujen jakamista eri kanavissa
- Etätapaamisten toteutuksen suunnittelu (halutessasi)
- Demojen (esim. ohjaukset) tuottaminen (sisältyy Live-näytteilleasettajapakettiin)
- Asiakaspalvelua: chatin tavoitettavissa (toimii myös mobiilissa)
- Asiakaspalvelua: mahdollisten sopimiesi etätapaamisten toteuttamista
- Myyntiä
- Näkyvyys: viestintää ja uutisointia
- Kontaktien hoitaminen (yhteydenotot, tarjoukset)
- Myyntipaikka käytössä 20.6.2021 saakka
- Tavoitteiden saavuttamisen arviointi, analytiikan tarkastelu ja kehittämiskohteiden määrittely seuraavaa kertaa varten
- Päätöskokoontuminen näytteilleasettajien kanssa etänä
Kerron lisää pe 14.5. klo: 12-15 ja klo: 16-19
Tapaamisiin perjantaina 14.5. klo: 12 – 15 ja klo: 16 – 19 osoitteessa: https://bit.ly/messutyopaja. Tule juttelemaan sinulle sopivana ajankohtana klo: 12-15 välisenä aikana tai klo: 16-19 välisenä aikana. (Google Meet ei edellytä kirjautumista tai sovellusten lataamista).
Voit kysyä lisää myös chatissä (oik. alareuna)!
Tervetuloa kuulemaan lisää!
Varaa myyntipaikkasi
Valitse sinulle sopivin ratkaisu. Tervetuloa!
Simppeli
98 €
+ alv. 24%
Myyntipaikka (oma kauppasivu) ja tuotteet (tuotekortit) netissä alunen.fi-osoitteessa
Verkkomaksupalvelu (messujärjestäjä, Alunen Oy:n, kauppapaikassa, maksuton alakauppiassopimus Checkout Finland Oy:n kanssa*, ei jatkositoumuksia) tai oman olemassa olevan maksupalvelun linkittäminen tuotteisiin. Asiakkaan voi ohjata käyttämään myös esim. mahdollisia muita maksupalveluita (jos käytössäsi esim. ePassi).
Chat-työkalu asiakaspalvelua varten
Palveluntuottajan valmennus: työpajat etänä, tuki ja neuvonta Facebook-ryhmässä ja chatissä sekä kirjallinen tukimateriaali
Järjestäjä julkaisee yrityksen esittelytekstin Facebook-sivullaan
Esittelyteksti ja kuva tapahtumakatalogissa netissä
Myyntipaikan auki pitäminen 20.6.2021 saakka. (Ei vaatimuksia jatkokäytölle, mutta on mahdollista.)
LIVE
126 €
+ alv. 24%
Kaikki samat sisällöt kuin Simppeli-paketissa.
EXTRANA (vrt. Simppeli-paketti): Oman palvelun demon (esim. ohjaus) esittäminen yhden kerran tapahtuman livelähetyksen aikana. Demo saa näkyvyyttä tapahtuman ohjelmassa, johon se sisällytetään yhtenä ohjelmanumerona. Järjestäjä julkaisee postauksen Facebook-sivullaan. Demon kesto voi olla 15 min - 30 min. Näytetään tallenteena, jonka palveluntuottaja toimittaa järjestäjälle (sopimuksen mukaan).
Pidätämme oikeudet muutoksiin.
*Käytettäessä järjestäjän organisoimaa verkkomaksupalvelua (Checkout Finland Oy), veloittaa Checkout maksutapahtumakohtaiset kulut hinnastonsa mukaisesti: pankkimaksutavat 0,55 € + 0,00%, korttimaksutavat 0,55 € + 2,00% , mobiilimaksutavat 0,65 € + 2,00% ja OP Lasku 0,55 € + 2,00%. Järjestäjän organisoima palvelu tarkoittaa sitä, että näytteilleasettaja ohjataan tekemään alakauppiassopimus Checkout Finland Oy:n kanssa. Tilitykset hoituvat Checkoutin palvelun kautta.
Tapahtumajärjestäjä
Tapahtumapäällikkö
Anne Karhu
Alunen Oy
p. 045 7833 3378, myös WhatsApp
anne.karhu(at)alunen.fi
Kysy lisää chatissä, puhelimitse tai lähetä email!