Aurinkokamari

Suomi (Näytä kartalla)
Lisätty suosikkilistalleRemoved from wishlist 2
Puhelinystävä yksinäiselle! 4x 30 min.
Lisätty suosikkilistalleRemoved from wishlist 2
135,00  sis alv.
Lisätty suosikkilistalleRemoved from wishlist 2
Videopuheluista voimaa! 4x 30 min.
Lisätty suosikkilistalleRemoved from wishlist 2
137,00  sis alv.
Toimitusehdot

Toimitusehdot

 

Näissä toimitusehdoissa kuvataan Aurinkokamarin tuottamien palveluiden maksu- ja toimitustavat. Toimitusehdot ovat voimassa 4.12.2020 alkaen.

 

 

Palveluntarjoaja

Palvelun tuottaa Hoitola Aurinkokamari Tmi, y-tunnus 2546083-9 ja postiosoite Linnalantie 190, 88760 Iivantiira. Aurinkokamari myy palveluja yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Palveluiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja suorittamalla maksu verkkomaksupalvelussa. Ostettuaan kauppapaikasta asiakkaan edellytetään tutustuneen ja hyväksyneen kulloinkin voimassa olevat toimitusehdot. Tarjous on hyväksytty silloin, kun asiakas on siirtänyt tuotteen ostoskoriin ja maksanut sen maksupalvelussa. Tilauksen yhteydessä asiakas luo itselleen tilin Alunen Oy:n sivustolle. Tilin avulla asiakas pääsee tarkastelemaan tilauksia, ottamaan halutessaan Alunen.fi-kauppapaikan kauppiaiden kauppasivuja seurantaan, tekemään tuotearviointeja ja vaihtamaan salasanan. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä tietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Henkilötietojen käsittely Aurinkokamarin osalta on kuvattu tietosuojaselosteessa.

 

Tilausvahvistus

Maksutapahtuman jälkeen lähetetään tilausvahvistus asiakkaan tilin luomisen yhteydessä antamaansa sähköpostiosoitteeseen. Tilauksen tiedot, ostetut palvelut ja linkki verkkokurssille tai verkkovalmennukselle, käyvät ilmi vahvistuksesta. Asiakkaan tulee tarkastaa tilausvahvistuksen sisältö ja ottaa heti yhteyttä palveluntuottajaan sähköpostilla maarit@aurinkokamari.fi tai p. 040 665 2946 mikäli vahvistuksessa ilmenee huomautettavaa tai kysyttävää. Tilausvahvistus-sähköposti on suositeltavaa säilyttää.

 

                                                                                          

Toimitustavat, -aika ja -kulut

Aurinkokamari myy kauppasivullaan digitaalisia tuotteita sekä avustavia palveluita erityisryhmille. Tuotteisiin tai palveluihin ei kerry erillisiä toimituskuluja (posti- tai pakkauskuluja). Aurinkokamari tiedottaa ohjeet palvelun aloittamiseen liittyen tuotekuvauksessaan. Mikäli kyseessä on ryhmäpalvelu, joka alkaa vasta myöhemmin, toimitetaan linkki osallistumiseen lähempänä ryhmän avautumisajankohtaa asiakkaan antamaan sähköpostiin. Aurinkokamari voi olla yhteydessä myös puhelimitse tilaajan antamaan numeroon palvelun aloitukseen liittyen.

Ryhmäpalvelujen osalta, ryhmän minimikoko on 3 osallistujaa. Aurinkokamarilla on oikeus peruuttaa ryhmän alkaminen jos minimiryhmä ei toteudu. Tällöin Aurinkokamari palauttaa tuotteen ostajalle rahat ostoksesta.

 

Aurinkokamari ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tiedotamme mahdollisista viivästyksistä asiakkaita suoraan sähköpostitse tai puhelimitse.

 

 

Maksuehdot

Maksunvälityspalveluna toimii Checkout, jonka maksuehdot löytyvät tästä: linkki.

 

Asiakaspalvelu

Asiakas voi ottaa yhteyttä palveluntuottajaan seuraavasti:

    sähköpostitse maarit@aurinkokamari.fi

    puhelimitse 040 665 2946

    kauppasivun “Pyydä tukea/neuvoa”-palvelu (kirjautuneille käyttäjille)

    tuotesivun “Tuotetiedustelu”-palvelu

 

Peruuttamisoikeus

Sopimus on oikeus peruuttaa 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua sopimuksen tekemisestä. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi asiakkaan on ilmoitettava palveluntuottajalle (Aurinkokamari) päätöksestä peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla esimerkiksi sähköpostilla. Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että asiakas lähettää ilmoituksen peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Mikäli digitaalinen linkki palveluun (esim. etäryhmät) on vioittunut tai se ei muuten vastaa tilausta, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi ja viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti sähköpostitse tai soittamalla puhelimitse (tiedot edellisessä kappaleessa). Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin peruutus.

 

Peruuttamisen vaikutukset

Jos asiakas peruuttaa sopimuksen, palautetaan kaikki saadut suoritukset viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saapumisesta. Palautus suoritetaan sillä maksutavalla, jota on käytetty alkuperäisessä liiketoimessa, ja joka tapauksessa siten, että suoritusten palauttamisesta ei aiheudu kustannuksia.

 

Jos sopimus koskee muuta kuin digitaalista sisältöä koskevan palvelun suorittamista, ja asiakas on pyytänyt palvelun suorittamista ennen peruuttamisajan päättymistä, asiakkaan on maksettava palveluntuottajalle (Aurinkokamari) peruuttamisilmoituksen tekemiseen mennessä sopimuksen täyttämiseksi tehdystä suorituksesta kohtuullinen korvaus.

© All rights reserved. Alunen Oy.

Alunen Oy
Logo
Shopping cart