Asiakkaan yhteydenottomahdollisuudet

Asiakas voi ottaa yhteyttä kolmen eri toiminnon kautta:

1) pyydä tukea (painike kauppasivun valikossa, voi olla eri otsikolla, voit muuttaa asetuksista)

2) yhteydenotto (lomake kauppasivulla)

3) kysy tuotteesta (lomake tuotesivulla) 


Yhteydenotoista tulee viestit sähköpostiisi. Viestissä on linkki, joka ohjaa vastaamaan.  

1. Pyydä tukea-painike

Asiakas voi pyytää tukea kauppasivusi “Pyydä tukea”-toiminnon kautta. Tukipyyntö toimii kirjautuneilla asiakkailla, ja sen voi jättää yleisesti tai kohdistaen johonkin tilaukseen (asiakas valitsee Order ID:n). (Painike voi olla kauppasivullasi eri nimellä, koska olet voinut asetuksissa sen itse otsikoida.)

Asiakas voi pyytää tukea verkkokaupan kauppasivulta.

Tukipyynnöt näkyvät kaupan hallintasivulla, jossa niihin myös vastataan.

Asiakkaan tekemät tukipyynnöt kaupan hallintasivulla.
Asiakkaan tukipyyntö verkkokaupassa.

2. Yhteydenotto-lomake kauppasivulla

Asiakas voi ottaa yhteyttä kauppasivun lomakkeella.

3. Kysy tuotteesta-lomake tuotesivulla

Asiakas voi kysyä tuotteesta tuotesivulla.
Alunen Oy
Logo
Reset Password