Asiakas voi ottaa yhteyttä kolmen eri toiminnon kautta:
1) pyydä tukea (painike kauppasivun valikossa, voi olla eri otsikolla, voit muuttaa asetuksista)
2) yhteydenotto (lomake kauppasivulla)
3) kysy tuotteesta (lomake tuotesivulla)
Yhteydenotoista tulee viestit sähköpostiisi. Viestissä on linkki, joka ohjaa vastaamaan.
1. Pyydä tukea-painike
Asiakas voi pyytää tukea kauppasivusi “Pyydä tukea”-toiminnon kautta. Tukipyyntö toimii kirjautuneilla asiakkailla, ja sen voi jättää yleisesti tai kohdistaen johonkin tilaukseen (asiakas valitsee Order ID:n). (Painike voi olla kauppasivullasi eri nimellä, koska olet voinut asetuksissa sen itse otsikoida.)
Tukipyynnöt näkyvät kaupan hallintasivulla, jossa niihin myös vastataan.