Aloita siirtymällä kaupan hallintasivulta asetuksiin.
Asetuksista valitaan “Hakukoneoptimointi”.
Kirjoita sisällöt
metaotsikko, metakuvaus ja meta-avainsanat
Facebook
Facebook-sisältöä voinee hyödyntää myös Twitter-osiossa (Vaikkei Twitter olisi itsellä käytössä, voi joku muu jakaa kauppasivusi Twitteriin. Siinä mielessä olisi suotavaa täyttää myös se kohta.)
Meta-otsikko:
Luo ensivaikutelma yrityksestä
Herätä lukijan mielenkiinto
Lyhyt kuvaus sisällöstä (50-60 merkkiä)
esim. alussa 1-2 avainsanaa + muu sisältö ja loppuun kaksoispisteellä tai pystyviivalla yrityksen nimi
Meta-kuvaus:
otsikon alla näkyvä teksti hakutulossivulla
Esim.
Esimerkissä näet, miten kirjoittamasi sisältö näkyy Facebook-postauksessa (jaettassa omaa kauppasivua). Kuvaksi tulee automaattisesti kauppasivun kansikuva (ellei lataa muuta kuvaa).